Du får en kalender til hver medarbejder, hvor alle opgaver planlægges 100% automatisk inden for medarbejderens åbningstid og med respekt for indstillinger på de enkelte kundeaftaler. Fenster kan planlægge opgaver automatisk på tværs af medarbejdere, eller du kan angive at en kunde altid skal serviceres af en bestemt medarbejder. Du kan naturligvis også selv flytte opgaver rundt manuelt efter behov.
Du får et kartotek til at holde styr på dine kunder, herunder de aftaler, der er lavet med kunderne, f.eks. abonnementsaftaler.
Du får adgang til markedets formodentlig mest avancerede ruteplanlægning for vinduespudsere. Fenster planlægger naturligvis den bedste dagsrute for dig (ligesom mange andre løsninger på markedet). Men Fenster kigger også på hele ugen og optimerer på tværs af dage, således at du får en optimal ugeplanlægning.
Med Fenster får du kartotek over dine kunder, ordrer, abonnementer, fastprisaftaler mv. Alt sammen på en nem og overskuelig måde, der er lige til at gå til.
Fenster kan automatisk sende notifikationer (advisering) til dine kunder et par dage før, kunden skal have service. Du bestemmer selv, om det skal være via e-mail, sms eller begge dele. Du kan sætte dine generelle indstillinger samt eventuelle særindstillinger på det enkelte abonnement.
Fenster kan automatisk sende notifikationer (advisering) til dine kunder, når du har leveret service og melder ordren udført. Du bestemmer selv, om det skal være via e-mail, sms eller begge dele. Du kan sætte dine generelle indstillinger samt eventuelle særindstillinger på det enkelte abonnement.
Du åbner dagsprogrammet på din mobil med et enkelt klik og får straks overblik over dagens opgaver. Herfra kan du nemt åbne kørselsvejledning på kort, skrive/ringe til kunden, redigere ordren eller abonnementet, samt afslutte ordren. Alt, hvad du har brug for, når du er på farten.
I nogle tilfælde kan det være rart at kunne printe dagsprogrammet ud og tage med i bilen. Det kan du også med Fenster.
Download en Excel-fil med oversigt over alle dine ordrer for en valgfri periode, f.eks. oktober måned.
En lukket Facebook gruppe kun for Fenster Partnere. Her kan alle stille spørgsmål og få svar vedr. brugen af Fenster og sparre med andre Fenster Partnere om relevante emner. Som Fenster Partner bliver du del af et fælleskab, hvor vi hjælper hinanden.
Du har mulighed for at tilkøbe flere medarbejderkonti til Fenster. Hver medarbejder har sin egen kalender, som indeholder medarbejderens opgaver mv, naturligvis planlagt helt automatisk.
Du får en gratis medarbejderkonto til en administrativ medarbejder. Medarbejderens kalender er ikke aktiv og indgår derfor ikke i den automatiske planlægning af opgaver mv.
Du får adgang til markedets formodentlig mest avancerede ruteplanlægning for vinduespudsere. Fenster planlægger naturligvis den bedste dagsrute for dig (ligesom mange andre løsninger på markedet). Men Fenster kigger også på hele ugen og optimerer på tværs af dage, således at du får en optimal ugeplanlægning.
Med intelligent abonnementsoprettelse hjælper Fenster dig til at vælge en god start-uge for abonnementet, så du undgår at få meget kørsel til kunden, hver gang han/hun skal have service.
Fenster analyserer automatisk alle dine abonnementer et år frem i tiden og beregner hvornår det er mest optimalt at starte det nye abonnement op, så det passer bedst muligt med andre kunder i nærheden, inkl. hvornår og hvor ofte de andre skal have service (sammenfaldne uger frem i tiden).
På den måde slipper du for at oprette og vedligeholde "ruter" eller "kundegrupper". Fenster gør det for dig automatisk og intelligent.
Fenster beregner automatisk, hvor meget kørsel, der er mellem opgaverne og kan på den måde også estimere leveringstidspunkterne for de enkelte opgaver.
Du får en kalender til hver medarbejder, hvor alle opgaver planlægges 100% automatisk inden for medarbejderens åbningstid og med respekt for indstillinger på de enkelte kundeaftaler. Fenster kan planlægge opgaver automatisk på tværs af medarbejdere, eller du kan angive at en kunde altid skal serviceres af en bestemt medarbejder. Du kan naturligvis også selv flytte opgaver rundt manuelt efter behov.
Fenster integrerer med Dinero, så du kan klare det kedelige arbejde med et enkelt klik. Når du afslutter en ordre i Fenster kan Fenster automatisk oprette kunden i Dinero, oprette en faktura på kunden (inkl opgavebeskrivelse, pris mv), bogføre fakturaen og sende fakturaen til kunden.
Via integrationen til Dinero supporterer Fenster både MobilePay Invoice og MobilePay MyShop. Det gør det super enkelt og hurtigt for dine kunder at betale, og ikke mindst betale til tiden.
Med denne integration kan du anvende Trustpilots AFS funktion (Automatisk Feedback Service), hvormed Trustpilot sender anmeldelsesanmodninger til dine kunder, når du har afsluttet en ordre i Fenster. Dermed kan du nemt indsamle anmeldelser til din Trustpilot side.
Gruppebesked-funktionen gør det muligt nemt og hurtigt at sende en servicebesked til dine kunder via sms og/eller email. F.eks. hvis du skal aflyse en hel dag pga sygdom eller hvis du ønsker at sende besked om sommerferie til hele kundekartoteket.
Ferieplanlægning giver mulighed for at oprette ferieuger i kalenderen. Dermed skubber Fenster automatisk planlægningen af alle abonnementskunder fremad i tid fra det tidspunkt, hvor ferien skal afholdes. På den måde får du ikke ekstra travlt i ugerne efter din ferie.
Få vist nøgletal og grafik over din virksomheds resultater, f.eks. planlagt og faktisk omsætning, gennemsnitlig timepris, værdien af dine abonnements- og onlinekunder, geografisk placering på kort og meget mere
Med online bestilling kan du tilbyde dine kunder nemt og hurtigt at bestille vinduespudsning online, f.eks. via din hjemmeside, Facebook side, QR-koder på løbesedler, eller lign.
Fensters automatiske prisberegning estimerer automatisk en varighed af opgaven og dermed en pris baseret på din timepris + gebyr mv. Automatisk prisberegning relaterer sig til online bestilling. Der er altid tale om estimater, da der kan være stor forskel på boliger samt uforudsete elementer, som f.eks. adgangsforhold. Bemærk, at beregneren kan tilpasses individuelt (se næste punkt).
Det er muligt at foretage forskellige tilpasninger af tids-/prisberegneren, så den i højere grad matcher dit arbejdstempo, brug af udstyr, hvilke boligtyper, du pudser, hvor højt du kan nå etc.
For online bestilling kan Fenster automatisk pålægge et kørselsgebyr. Størrelsen på gebyret afhænger af, hvor langt du skal køre til kunden på det (af kunden) valgte tidspunkt. Gebyret hjælper med andre ord dine kunder til at vælge nogle tidspunkter, som passer godt med din kalender.
Det er muligt at lave tilpasninger på online bestilling, således at du f.eks kun accepterer bestillinger på visse boligtyper (hus, rækkehus, lejlighed), samt hvor mange plan et hus må have, eller på hvilken etage lejligheden ligger.
Sæt en minimumspris for hhv. lejligheder, huse og rækkehuse. Minimumsprisen kan indstilles for hvert af de områder, som du kører i.
Det er muligt at anvende online rabatkoder til dine kunder, f.eks. hvis du kører en Facebook kampagne eller lægger løbesedler i postkasserne. Eksempel: Book inden udgangen af måneden og få 15% rabat.
Et geografisk område er defineret som et område, der kan tegnes ind på et kort. Hvis kunden bor indenfor området, så kan han/hun bestille online hos dig. Du bestemmer selv, hvor stort eller småt området skal være og hvor på Danmarkskortet, det skal tegnes ind. Fordelen ved at have flere områder er bl.a. at du kan differentiere på timepriser, minimumspriser og andet.
Indstil en timepris for hvert af dine områder, så du kan differentiere dine priser og matche prisniveauet/ købekraften for hvert af de områder, som du kører i.
Fensters intelligente prisberegning analyserer kendte boliger i nærområdet og foretager automatisk justering af tids/pris-beregningen baseret herpå.
Fenster kan automatisk sende en påmindelse via e-mail til de kunder, som har booket online, men som ikke har ønsket at tegne abonnement. I e-mailen bliver kunden pænt spurgt, om det mon snart er tid til en ny vinduespudsning og kan med et enkelt klik gå til bestillingssiden og lægge en ny, online bestilling.
Du har mulighed for at deltage i den automatiske udveksling af kunder, som forsøger at bestille online, men ikke ligger inden for dit område. På den måde henviser du nogle online kunder til andre Fenster Partnere, ligesom du også modtager kundehenvisninger fra andre Partnere. Dermed undgår vi, at kunder går tabt.
Det er muligt at integrere Fenster med Google Ads, så du kan tracke online konverteringer igennem Fenster og dermed (ved hjælp af Google) måle hvilke af dine online kampagner, der skaber de bedste resultater.
Giver mulighed for at tilpasse de forskellige tekster, som står på dine bestillingssider, således at du i højere grad kan tilpasse Fenster til måden, som du kører din forretning på.
Giver mulighed for at indsætte dine handelsbetingelser, som slutkunden skal acceptere ifm online bestilling.
Giver mulighed for at anvende din virksomheds logo i Fenster, så dine kunder får den bedst mulige helhedsoplevelse, f.eks. når de modtager e-mails fra dig (notifikationer, ordre- og abonnementsbekræftelser, etc.) og når de bestiller vinduespudsning online.
Giver mulighed for at anvende din virksomheds farver i Fenster, så dine kunder får den bedst mulige helhedsoplevelse, f.eks. når de modtager e-mails fra dig (notifikationer, ordre- og abonnementsbekræftelser, etc.) og når de bestiller vinduespudsning online.
Giver mulighed for at tilpasse indholdet af emails og sms, der sendes til dine kunder. Bemærk: For nuværende er det kun muligt at tilpasse emails/sms vedr. notifikationer, der sendes til kunder, mens øvrige emails/sms vil følge snarest muligt.
Gør det muligt at anvende din egen "tak for bestillingen"-side, således at når en kunde gennemfører en online bestilling, så henvises kunden til din side fremfor Fensters indbyggede side. Det gør det ligeledes muligt at anvende diverse konverteringstracking via din egen side.
Gør det muligt at køre dine online bestillingssider på eget domain, f.eks. booking.ditfirmanavn.dk fremfor www.fenster.dk/ditfirmanavn
Gør det muligt at indlejre dine online bestillingssider i din egen hjemmeside (f.eks. www.ditfirmanavn.dk) fremfor at kunden videresendes til bestillingssider på Fensters domain (www.fenster.dk/ditfirmanavn). For at muliggøre dette anvendes teknologien "iframes", som understøttes af mange, men ikke alle, hjemmesideleverandører. Check derfor med din hjemmesideleverandør, om din hjemmeside kan understøtte brug af "iframes".
Anvend dit firmanavn eller mobilnummer som afsender på de sms, der sendes til dine kunder. Bemærk maks. længde på 11 karakterer pga sms-teknologien.
Gør det muligt at fjerne Fenster navnet fra bestillingssider, emails og lign. Bemærk dog, at emails fortsat vil blive afsendt fra @fenster.dk domainet, grundet tekniske foranstaltninger (SPF, DMARC mv), der bevirker at email i langt mindre grad risikerer at blive fanget i SPAM-filtre og lign.
Gør det muligt at anvende flere samtidige virksomhedsbrands i Fenster under samme CVR-nummer. Kontakt os for yderligere oplysninger.
Antallet af kunder, der er oprettet i kartoteket. En kunde defineres per leveringsadresse, så hvis f.eks. Hr. Hansen får pudset både helårsbolig og sommerhus, så tæller det som to kunder. Både engangskunder, abonnementskunder og online kunder tæller med.
Antallet af abonnementsaftaler, der er oprettet i kartoteket. En abonnementsaftale defineres som en bolig/adresse, der får service med fast interval.
Antallet af online bestillinger, der gennemføres per måned. Dvs. hvor kunden selv går ind på din bestillingsside og bestiller vinduespudsning. Dette er uafhængigt af antal abonnementskunder i kartoteket.
Få rabat i 12 mdr på Dinero Pro med årlig betaling. Forudsætter at du ikke allerede er Pro-kunde hos Dinero.
Engangsgebyr for oprettelse af abonnement ifm opstart som Fenster Partner.
Månedlig pris per ekstra medarbejder. Prisen varierer med abonnementspakkerne for at afspejle den ekstra funktionalitet, der kommer med de større pakker.